Če bi se radi čim prej predstavili na spletu, je izdelava spletne strani tista storitev, ki jo potrebujete. A koliko časa traja, da je neka stran narejena in kočno postavljena na splet? Je za to potrebno nekaj dni, nekaj tednov ali nekaj mesecev? Od česa je to odvisno in koliko prej je treba začeti iskati primernega ponudnika v ta namen, da bo stran narejena v roku oziroma do takrat, ko jo boste potrebovali?
Kako najhitreje do nove internetne strani?
Izdelava spletne strani je kar dolgotrajen proces, čeprav je sama stran narejena dokaj hitro – več časa namreč vzame njeno načrtovanje. Zato je ponudnike, ki izvajajo takšne storitve, najbolje kontaktirati čim prej, saj bo tako na voljo dovolj časa za vse dogovore in sestanke o tem, kako bo stran izgledala, kaj vse mora biti na njej, kakšne so vaše zahteve … Samo načrtovanje je tako v bistvu najbolj zahteven del procesa, saj je treba premisliti o vseh podrobnostih, da se nato lahko čim bolj učinkoviti loti samega procesa izdelovanja. Kako bo potekal slednji in koliko časa bo trajal, pa je odvisno od številnih dejavnikov, načeloma pa je enostavne strani možno narediti precej hitro oziroma v nekaj tednih. Vsekakor pa je pri tem nujno treba upoštevati, da proces vključuje tudi načrtovanje, ki vse skupaj lahko precej podaljša. Zaradi tega se je o rokih izdelave najbolje dogovoriti že vnaprej, takoj ko kontaktirate ponudnika oziroma takoj, ko se z njim dogovorite o tem, kakšno stran potrebujete.
Izdelava spletne strani – cenik
Koliko bo stala izdelava spletne strani, je odvisno od tega, kako obsežna je stran in kako kompleksna je, pa tudi od različnih drugih dejavnikov. Zato je težko vnaprej reči, koliko bo vse skupaj stalo, za natančnejšo predstavo o cenah pa je svoje zahteve najbolje poslati več ponudnikom ter nato preveriti in primerjati njihove ponudbe in cenike med seboj. Vsekakor pa je tako čas izdelave kot cena odvisna od podobnih dejavnikov, in sicer od tega:
- za kako obsežno in kompleksno stran gre,
- koliko podstrani bo imela stran,
- koliko bo na strani vsebine,
- koliko oblikovanja bo zahtevalo izdelovanje,
- ali bo stran dostopna zgolj v enem ali morda v več jezikih,
- kakšni elementi morajo biti na strani,
- ali mora ponudnik poskrbeti tudi za pripravo vsebine, besedil, slik, fotografij itd.,
- kakšne so zahteve naročnika,
- ali je potrebna tudi SEO optimizacija,
- ali bo na strani tudi spletna trgovina itd.